Міністерство освіти і науки України
Куземинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Охтирськоїрайонної ради Сумськоїобласті
вул.Центральна, 22а , с. Куземин, Охтирський район Сумська область, 42752
e-mail:kuzemyn2014@meta.ua
НАКАЗ
12.03.2018 №38-а-ОД
Про стан викладання, рівень
навчальних досягнень учнів
з інформатики
Згідно річного плану протягом 2018 року вивчався стан викладання інформатики та рівня знань учнів з предмета.
Метою курсу інформатики є формування теоретичної бази знань учнів і практичних навичок використання засобів сучасних інформаційних технологій у повсякденній практичній, науково-пізнавальній діяльності учнів.
Вивчення стану викладання інформатики здійснювалось за такими критеріями:
- інформативно – методичне забезпечення курсу;
- фахова компетентність вчителя;
- матеріально – технічна база кабінету;
- моніторинг рівня навчальних досягнень учнів;
- відвідування системи уроків;
- позакласна робота з предмету.
У системі роботи вчителя інформатики намітились такі пріоритетні напрями:
- опанування учнями системи знань, умінь та навичок, необхідних у повсякденному житті і майбутній трудовій діяльності;
- інтелектуальний розвиток учнів /логічного мислення і просторової уяви, графічної культури, пам’яті, уваги, інтуїції/;
- диференційований підхід до учнів з урахуванням їх індивідуальних здібностей;
- моніторинг успішності при проведенні атестації учнів;
- пошуки нових сучасних форм та методів навчання;
- удосконалення контрольно – оцінювальної діяльності учнів з урахуванням сучасних досягнень педагогіки.
Інформатику викладає Батанін Сергій Володимирович, спеціаліст, спеціальність за дипломом – математика та інформатика, кваліфікація - вчитель математики та інформатики. Курси підвищення кваліфікації вчителів математики та інформатики пройшов в 2015 році при СОІППО.
Вчитель має вищу освіту, викладає інформатику 6 років, працює в школі з 2009 року. Педагогічний стаж – 9 років.
Наслідки вивчення, відвідування уроків і результати проведення контрольних зрізів свідчать про те, що вчитель має достатню науково-теоретичну підготовку, володіє методикою викладання предмета, забезпечує засвоєння учнями основних понять, передбачених програмою з формування практичних умінь і навичок, але малу увагу приділяє створенню найсприятливіших умов для навчання, виховання і розвитку учнів, обов'язково враховуючи їхні індивідуальні нахили, здібності, інтереси. Вчитель мало використовує різноманітніх форм і методів активізації пізнавальної діяльності учнів на уроці. Учитель не запроваджує елементи інтерактивних технологій у власній педагогічній практиці: захист учнями власних програм, інтегровані уроки з математикою, англійського мовою, географією та фізикою. Вчителю необхідно більшу увагу приділяти формуванню в учнів логічного мислення, культури алгоритмічної мови, навичок програмування; звертати увагу на дотримання норми часу перевірки письмових робіт; працювати над удосконаленням оцінювання знань учнів, працювати з обдарованими учнями, готувати їх до участі у олімпіадах, конкурсах.
Календарні плани вчителя складені з урахуванням методичних рекомендацій, у них передбачені самостійні та практичні роботи, тематичний облік знань. Поурочні плани відображають роботу з виконання державних програм, індивідуальну та диференційовану роботу з учнями.
Кабінет інформатики, створений учителем Батаніним С.В., обладнаний 9 комп'ютерами, навчальними посібниками для 8-11-х класів. Два роки шкільний кабінет інформатики був поповнений новими комп'ютерами.
Стан дотримання державних вимог до змісту, обсягу навчальних програм і рівня навчальних досягнень учнів перевірено під час проведення контрольних зрізів з інформатики:
П.І.П. вчителя |
Клас |
Вс. уч. |
Писало учнів |
І рів |
ІІ рів |
ІІІ рів |
IV рів |
||||
чол |
% |
чол |
% |
чол |
% |
чол |
% |
||||
Батанін С.В. |
8 |
9 |
9 |
0 |
0 |
3 |
33 |
4 |
44 |
2 |
22 |
9 |
13 |
16 |
0 |
0 |
0 |
0 |
13 |
100 |
0 |
0 |
|
10 |
5 |
5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
60 |
2 |
40 |
|
11 |
9 |
9 |
0 |
0 |
0 |
0 |
7 |
78 |
2 |
22 |
|
Всього |
|
36 |
100 |
0 |
0 |
3 |
8 |
27 |
75 |
6 |
17 |
Результати зрізу свідчать про те, що вчитель працює над підвищенням свого освітнього та кваліфікаційного рівнів, дає можливість учням засвоїти програмний матеріал.
НАКАЗУЮ:
1. Заступнику директора з навчально – виховної роботи Калюжній Н.М.:
1.1. Сприяти зміцненню та розвитку матеріально - технічної бази навчального кабінету відповідно до вимог діючих програм з інформатики
Постійно.
1.2. Посилити контроль за якісним викладанням програмних вимог з інформатики та методичних рекомендацій щодо оцінювання рівня навчальних досягнень учнів
Постійно.
1.3.Організувати взаємовідвідування уроків та з питання інтеграції у викладанні математики й інформатики (квітень-травень 2018 року).
2.Вчителю інформатики Батаніну С.В.:
2.1. Продовжувати роботу над забезпеченням належного методичного рівня викладання, застосовуючи ефективні методи та форми для розвитку творчих здібностей школярів.
2.2. Під час складання завдань і підготовки до уроків особливе значення приділяти практичній спрямованості та диференціації навчання
Постійно
2.3. Вдосконалювати професійну компетентність через самоосвіту, самовдосконалення, самоаналіз, відвідування різних методичних заходів
Постійно.
2.4. Удосконалювати контрольно-оцінювальну діяльність учнів у процесі навчання з урахуванням сучасних досягнень педагогіки
Постійно.
2.5. Ефективно використовувати сучасні інформаційні технології щодо забезпечення диференційованого підходу та підвищення пізнавального інтересу учнів до вивчення інформатики
Постійно.
2.6. Продовжувати удосконалювати систему роботи з обдарованими дітьми, забезпечити участь дітей у різноманітних інтелектуальних конкурсах та олімпіадах
Постійно.
2.7. Урізноманітнювати форми та методи позакласної роботи з предмету з метою підвищення пізнавального інтересу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Директор школи Л.О.Явтушенко
З наказом ознайомлені: Н.М.Калюжна